Kontakt vores kundeservice på info@MocaClothing.dk, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Her på siden har vi samlet ofte stillede spørgsmål, som vi får fra vores kunder. Kan du ikke finde svar på det, du søger, kan du altid kontakte os. Du kan kontakte os på tlf. 59655949 fra tirsdag – fredag mellem kl. 10.00-14.00, og du kan sende os en e-mail til info@MocaClothing.dk

 

Hvordan handler jeg hos MocA Clothing?

Velkommen til MocA Clothing. Alle de varer, du finder på siden, kan du købe online her og nu. Klik på en vare, du er interesseret i, og vælg størrelse. Varen lægger du nu i indkøbskurven. Når du er færdig med at tilføje varer til din indkøbskurv, skal du klikke på "Indkøbskurv" øverst til højre, hvor du kan afslutte din handel. Du skal have betalingskortoplysninger parat samt adressen, varerne skal sendes til.

Hvordan bruger jeg min rabatkode?

Har du en rabatkode eller et gavekort, skal du indtaste koden i indkøbskurven og efterfølgende trykke på feltet "Anvend rabatkode". Beløbet på din rabatkode trækkes efterfølgende automatisk fra det samlede beløb.

Har I et Showroom?

Ja, vores Showroom som ligger på Adelers Alle 130, 4540 Fårevejle. Næste åbningsdag vil blive annonceret på Facebook når tiden nærmer sig.

Kan jeg ringe til jer?

Ja, vores tlf. nr. er 59655949 her sidder vi klar fra tirsdag - fredag mellem kl. 10:00 - 14:00.

 

Varer


 

Varen, jeg gerne vil købe, er udsolgt, får I den hjem igen?

Står varen du er interesseret i til at være udsolgt eller vises din størrelse ikke, så har vi desværre ikke varen på lager. Det sker, at vi på de udvalgte varer, kan supplere op, derfor anbefaler vi dig at vælge af følge med på siden.

Findes min størrelse på lager?

Vises din størrelse ikke under et produkt, skyldes det, at vi ikke har den på lager. Får vi suppleret op på varen igen, eller bytter en kunde varen ligges den ind på ny.

Varen jeg har købt, er blevet billigere, kan jeg få differencen?

Til glæde for vores kunder har vi tilbudskampagner og udsalgsperioder.

Vi kan desværre ikke kompensere kunder, der allerede har købt en vare, vi efterfølgende sætter ned.

Vi kan dog anbefale, at du tilmelder dig vores Facebookside, så du hele tiden er opdateret omkring de forskellige aktiviteter, vi sætter i gang.

 

Ordrer


 

Kan jeg ændre indholdet af min ordre?

Er din ordre pakket, kan vi desværre ikke ændre på indholdet at din pakke. Opdager du, at du har lavet fejl i din bestilling, skal du hurtigst muligt kontakte vores kundeservice på mailen info@MocaClothing.dk eller pr. telefon. Hvis det er muligt, hjælper vi dig naturligvis med at foretage ændringer.

Kan jeg ændre modtager adressen på min ordre?

Er din ordre ikke pakket, kan du stadig få ændret leveringsadressen. Du skal hurtigst muligt kontakte os på mailen info@MocaClothing.dk eller ringe til os. Er din ordre afsendt, kan vi desværre ikke foretage nogle ændringer.

Kan jeg annullere eller ændre min bestilling, som allerede er afsendt?

Vi kan desværre ikke foretage ændringer af ordrer, der er pakket eller afsendt. Ønsker du ikke at modtage ordren alligevel, kan du blot vælge at afvise pakken, hvorefter den automatisk bliver returneret til vores lager.

Hvordan kan jeg få en kopi af min ordrebekræftelse?

Umiddelbart efter du har bestilt og betalt dine varer hos MocA Clothing, sender vi dig en ordrebekræftelse til din e-mail adresse. Er du oprettet som, kunde ved os, har du selv mulighed for at hente den under din konto. Er købet foretaget som gæstekunde og ordrebekræftelsen gået tabt, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på mailen info@MocaClothing.dk, så vil vi sende dig en ny kopi.

Der mangler noget i min ordre?

Konstaterer du ved modtagelse af din pakke, at den ikke indeholder alle de varer, du har bestilt. Se den vedlagte faktura, som du har modtaget fra os, her i står der hvis vi ikke har været i stand til at sende dig den komplette ordre. Er det tilfældet, har vi naturligvis ført beløbet for den manglende vare retur på dit betalingskort eller slettet det fra din faktura. Har du spørgsmål, kan du kontakte vores kundeservice pr- telefon eller sende os en mail til info@MocaClothing.dk

 

Forsendelse og levering

 


 

Kan jeg afhente min bestilling i Showroomet eller på jeres lager?

Nej, dette er på nuværende tidspunkt ikke muligt.

Hvor lang tid går der før, jeg modtager min ordre?

Vi leverer dine varer indenfor 1-4 hverdage efter ordre tidspunktet. Er der gået mere end 5 hverdage, kan du kontakte os på info@MocaClothing.dk, så undersøger vi, hvorfor du ikke har modtaget din pakke.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Danmark:
Varen sendes som pakkepost, så vi kan følge den og ved bortkomst eller beskadigelse kan post danmark stilles ansvarlig.

Uden omdeling.

Pakken sendes med Post Danmark til det nærmeste posthus eller postbutik. Leveringen med "uden omdeling" er gratis ved køb over DKK 499,-, ved køb under DKK 499,- tillægges DKK 29,- i forsendelsesomkostninger.

Med omdeling.

Pakken sendes til din adresse eller virksomhed med Post Danmark. Levering med omdeling koster kr. 59,00,- Fri fragt med omdeling ved køb af varer for over kr. 1.500,-

Sverige:

Varen sendes som pakkepost, så vi kan følge den og ved bortkomst eller beskadigelse kan Post Danmark stilles ansvarlig.
Pakken sendes med Post Danmark til det nærmeste posthus eller postbutik. Levering koster DKK. 59,00,-

Jeg har lavet to eller flere ordrer hos jer, kan jeg få dem sendt samlet?

Har du lavet to ordrer inden for et kort tidsrum, som du ønsker skal sendes samlet, kan du kontakte vores kundeservice på info@MocaClothing.dk. Er dine ordrer ikke pakket, vil vi forsøge at få dem sendt samlet.

Jeg var ikke hjemme, da Post Danmark forsøgte at levere min pakke, hvad gør jeg nu?

Har Post Danmark forsøgt at levere din pakke, mens du ikke var hjemme, har de lagt en pakkeseddel om det i din postkasse. Du kan først hente pakken på det oplyste sted på sedlen dagen efter. Husk at medbring pakkesedlen og sygesikringsbevis/pas.

Hvordan ændrer jeg leveringsadressen på min forsendelse?

Har du oplyst den forkerte leveringsadresse på din ordre, kan du kontakte vores kundeservice på tlf. nr. 59655949. Er din ordre ikke pakket, ændrer vi adressen.

Min forsendelse er en gave, kan I pakke den ind?

Vi har desværre ikke mulighed for at pakke din gave ind eller vedlægge et kort. Bemærk, vi sender alle ordrer i plastik forsendelsesposer.

 

Tracking af din ordre


 

Kan jeg tracke min ordre?

Når din ordre er afsendt, får du tilsendt en mail fra os, hvor du kan se dit forsendelsesnummer. Kan du ikke se nummeret, kan du kontakte vores kundeservice på info@MocaClothing.dk. Du kan søge på nummeret på Post Danmarks hjemmeside. Læg venligst mærke til, at der kan gå op til 36 timer før pakken registreres hos Post Danmark.

Hvordan får jeg forsendelsesnummeret på min ordre?

Har du ikke modtaget dit forsendelsesnummer, eller er du kommet til at slette det, kan du kontakte vores kundeservice på info@MocaClothing.dk eller på tlf. nr. 59655949.

Hvorfor kan jeg ikke spore min pakke?

Indtaster du dit forsendelsesnummer og kommer der ingen information frem, kan det skyldes, at din pakke er afsendt samme dag. Det tager altid lidt tid, før forsendelsen registreres hos Post Danmark. En anden grund kan være, at der er noget galt med din forsendelse. Oplever du det, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på mailen info@MocaClothing.dk, så vender vores kundeservice tilbage hurtigst muligt.

 

Returnering af varer

Alle julegaver der er købt fra d. 15 november, kan returneres frem til d. 10 januar 2018


Hvor lang tid fortrydelsesret har jeg?

Skulle du fortryde købet, har du 14 dage fuld returret. 

NY LOV INDTRÅDTE D.13/6 2014

Tidligere skulle varen sendes tilbage inden for selve fortrydelsesfristen (14 dage). Med den nye lov har forbrugeren 14 dage til at fortryde købet og ret til at vente med at returnere varen i op til 14 dage efter den dato, hvor han eller hun har givet den erhvervsdrivende besked om, at købet ønskes fortrudt.

Den nye forbrugeraftalelov giver forbrugeren mulighed for at fortryde købet efter brug af varen. Dog med det forbehold, at forbrugeren hæfter for en eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendigt for at teste den på almindelig vis, som han eller hun ville gøre i en fysisk butik.

Hvis du fortryder dit køb, skal du returnere varen i samme stand som da du modtog den. Det vil sige:

at varen skal leveres tilbage i original emballage

at mærker, prisskilte og lignende stadig sidder på varen

Hvis vi modtager en vare, hvor prisskiltet er taget af, og/eller varen har været i brug, kan vi ikke sælge varen videre. Varen har derfor ingen værdi for os, da vi ikke sælger second-hand tøj. Dette betyder du får 0kr retur.

Hvordan returnerer jeg varer til jer?

Ønsker du at returnere en vare, skal du indenfor 14 dage efter modtagelsen, returnere varen i intakt stand. 

Du kan ikke refundere brugte varer, eller varer der ikke er i samme stand som ved levering.

Når du udnytter fortrydelsesretten, skal du selv betale for fragten for at sende varen retur til os.

Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse.

Vælger du at benytte den tilsendte returlabel, fratrækkes der 59,00 DKK fra dit tilgodehavende.

Gennem dette retursystem er det ikke muligt at bytte til en anden vare/størrelse.

Vi anbefaler at du bestiller den ønskede vare på ny.

Vi gør opmærksom på at der ikke er reklamationsret på sten, perler og palietter.

Overskrides de 14 dage tilskrives beløbet din Moca konto og ellers sendes varen retur.

Hvor lang tid går der fra jeg returnerer varer til jer, og til jeg får mine penge?

Det kan tage op til 12 arbejdsdage for behandling af returpost. Har du betalt din ordre med betalingskort, bliver pengene ført tilbage på det, hvilket kan tage op til 2 dage. Har du valgt at få pengene retur på din Mocakonto, vil dette ske kort tid efter din pakke er modtaget og behandlet.

Jeg har sendt min ordre retur til jer, men endnu intet hørt?

Det kan tage op til 12 arbejdsdage for behandling af returpost, før din retur ordre er behandlet. Er der gået længere tid, kan du søge på dit forsendelsesnummer og se, om der skulle være sket en fejl under forsendelsen. Du er naturligvis også velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@MocaClothing.dk, så kan vi hjælpe dig med at undersøge sagen.

 

Betaling


 

Hvilke betalingskort kan jeg betale med?

MocA Clothing accepterer betaling med følgende betalings- og kreditkort: Dankort, VisaDankort, Visakort, Visa Electron, MasterCard, Maestro og JCB.

 

Reklamation


 

Min bestilte vare har mangler eller fejl?

Konstaterer du ved modtagelse af din ordre, at en vare har mangler eller fejl, skal du oprette en retursag, dette gøres ved at klikke på Returnering på forsiden og udfylde formelen.

Hvad gør jeg med en vare jeg har bestilt, som nu er gået i stykker?

Som forbruger har du 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen - afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget.
Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet, eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen.
Du skal reklamere inden rimelig tid efter, du har konstateret manglen.

For at oprette en reklamations sag, skal du kontakte vores kundeservice via mail til info@MocaClothing.dk eller ringer til os på tlf. 59655949.

Vi tilbagebetaler ikke portoen, for en varen der sendes retur til os. - Vi sender dig en returlabel.

Husk at vedlægge en kopi af din ordrebekræftelse.

Refunderingen vil blive i form af gavekort, på beløbets størrelse.

 

Bemærk: Vi erstatter ikke en bortkommen returordre, hvis den er sendt som en maxibrevsforsendelse.